2009-11-26

Space mountain


bild på spacemountain från google bildsök.
Idag så var vi tillbaks i "Magic Kingdom". Jag, E och en av F's kusiner gick direkt och köade in på "Space Mountain", en aaawsome bergodalbana som är helt inomhus, vilket var bra eftersom det ösregnade precis hela dagen. Det är rymdtema och hela färden är typ i mörker med en massa ljus som blixtrar runt, väldigt spännande och roligt. Jag älskar bergodalbanor så sjuuuukt mycket. :)

Sen åkte vi lite andra grejer, mer för barn och även spökhuset "Haunted mansion", som inte var speciellt läskig men väldigt rolig och snyggt gjord. Men huvva vad det regnade, och jag mitt smuck hade på mig tygskor, för det regnade inte när jag klädde på mig. Så jag blev dyngsur om fötterna. Så efter lunch åkte jag till hotellet och bytte till mina docs, sen tillbaka till kingdom för att titta lite i affärer. Så sjuuukt mycket kitsch. Tur att jag inte har samma hang-up på Musse Pigg som jag hade på mellanstadiet, då hade jag nog dött av mickey-overdose.

Hittade dock inte så mycket, men lite shopping blev det iallafall, så man kan kännas sig lite nöjd sådär. Sen blev det middag med helahalva tjocka släkten från T's sida. Nu är det jag, disney godis och dancing with myself tills det blir sängen. Imorgon är sista heldagen för på fredag morgon flyger vi hem. Hej! //E

Inga kommentarer: