2009-11-12

Halvbra jobbat!

Idag så åkte jag och Katha till Elizabeth, en av grannstäderna, för att besöka social security kontoret för att få våra nummer nudå. Men GPS:en var lite knasig och det var svårt att hitta fram dit. Enkelriktat hit, avstängt dit och så hittade vi inga parkeringsplatser och ja.. vi kom rätt vilse och försökte hitta per fot istället. Men det gick inte så bra.. Så det slutade med att vi irrade runt i en timme innan vi kom innanför dörrarna på socialkontoret. Sen var det ju brutalt lång kö också! Så in i det sista var det osäkert om vi skulle hinna! Men vi hann precis, och jag hann skjutsa hem Katha och hämta bilstolen och så precis hämta F på skolan!

Det är väldigt dåligt och tråkigt väder idag så det blir en inne-lek-dag. Har ingen inspiration till något kreativt projekt idag så det får bli lek till tidens ände. Men idag känner jag mig mycket friskare och känner faktiskt att jag har energin till det! Så nu blir det upp och väcka lilltjejen och så ska vi ha lite sagostund. Lugnt och fint. Hej! //E

Inga kommentarer: