2009-11-04

Aaah!


Har precis köpt den här telefonen, HTC Magic, från ebay! För ett riktigt fyndpris. :) Ah! Läskigt och spontant, men jag känner mig i detta nu.. nöjd!!!
Det är en smartphone med alla iphone funktioner i stort sett! Men så pass billig, att om jag känner, när jag kommer hem till Sverige, att jag ändå VILL ha iphone så kan jag sälja den här vidare och köpa en iphone istället. Bra va? :)
Kändes läskigt när man inte hade någon "påhejare" online, men jag har fått tillräckligt med påhejningar innan för att jag skulle våga trycka på "buy this item" knappen. (Och mamma, det var av en affär på ebay, en "toprate seller" med 99,6% positiv feedback, alltså inte bara någon random typ :P). Förhoppningsvis dyker den upp redan den här veckan! Tjing! //E

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej min vän! nice telefon:)apropå ditt tel köp måste jag berätta att jag har fått ett indiskt nr och det är jätte kul, vaje dag tre ggr om dagen ringer en inspelad sak till mig som sjunger på indiska. det är från operatören. det går inte att få bort. Hoppas allt är finfint! Puss

Nenne sa...

Det låter ju som ett jättebra köp! Kul! Ska skkicka lite bilder på din mail nu. Kramisar!