2009-11-20

G'natt


gnomi2, originally uploaded by 1+1=1.

Klockan är elva men känns som vanligt som två. Eftersom "mitt" internet, som mest utspelar sig i Sverige är knäpptyst.
Lyssnar på Spotify (<3, så fantastiskt överlycklig att det funkar i USA nu alltså!) och har skördat hela internet känns det som. (Förövrigt har Googles stavningskontroll inte ordet internet inlagt på Svenska, ironi eller vaddå?).
Imorgon måste jag på allvar börja engagera mig i packningen inför Florida, Disney World! Flyget går på lördag! Jag har inte direkt några bra kläder med mig för detta så det blir intressant. Men mer om det imorgon.
Nu ska jag krypa till kojs.
(Har inget direkt att rapportera idag, har softat och lekt med barbies och en smågalen 3 åring).
Pusskram godnatt.

3 kommentarer:

Carina sa...

Disney world, skit va kul Elin! mycket kort:D ha det såå skoj!

Ingrid sa...

åhh, det är så kul att läsa din blogg vännen! Förlåt att jag är dålig på att kommentera MEN jag är en trogen läsare! hihi, NJUT av Disney. Du kommer älska det!

malin sa...

Men ÅÅH! DISNEY WORLD! Lyllos lyllos dig!