2009-11-09

Men åhh, varför?

MIN NYA MOBIL HAR KOMMIT! :D Men kan jag använda den? Nope! För! Jag hade tänkt att jag skulle flytta simkortet från min amerikanska mobil till den här mobilen och bara fortsätta använda samma nummer och abonnemang, för det skulle ju vara så mycket enklare för alla liksom. MEN! Simkortet i min amerikanska mobil är på något skumt sätt integrerat i själva mobilen, så det går inte att ta ut och flytta. (Sånt där som man känner aldrig händer i Sverige). Och här går det inte riktigt att bara gå ut och kirra ett kontantkort på närmsta mack. Så.. ja, jösses amalia. Varför är allt så krångligt?

Så nu får vi se hur lång tid det tar att lösa det här problemet. Men telefonen är väldigt fin och shiny iallafall! Tror vi kommer bli vänner. Så småningom. När jag kan använda den. Tjing! //E

1 kommentar:

Anonym sa...

sånt är så himla typiskt! jag har krånglat med min mobil och simkort och grejer. dom var inte fast i mobilen men fasligt jobbigt med olika abonemang och byta nummer och såna grejer. utlandet alltså.. suck :) men fint är det!

LINDA xx