2009-11-29

New york och julklappar

Idag har jag varit inne i äpplet och softat runt i Soho på jakt efter julklappar! Det gick mycket bra måste jag säga. Från början trodde jag att några tyskor skulle vara inne, men så var inte fallet. Vilket egentligen inte gjorde så mycket för jag shoppar mycket mer effektivt på egen hand!

Jag köpte även en "julklapp" till mig själv, nämligen UGGsen som jag berättat om förut. Känns grymt bra, de är sjukt mysiga!

Jag hittade en söt liten second hand/vintage affär, men det var sånna hugaliga överpriser!! Hittade en fin jeansjumpsuit (inte något speciellt märke eller något) som jag lätt skulle köpt om den kostade kanske $15-$20. Men vad låg priset på, jo inte mindre än $74 spänn!!! Manba, näääääru!
Men det har varit en göttig shoppingdag som nu kommer avslutas med nya Star Trek på dvd! Det blev TV istället.Hejsvej! //E

christmaswrap.jpg (464×298)

1 kommentar:

Carina sa...

vill ha vill ha vill ha:D grymt snygga!