2009-11-17

Daglig rapport!

Hej vänner!
Idag har det varit en helt vanlig måndag, även om ingen dag med lilla F är den andra lik. Idag hade jag nämligen på mig min Star Wars t-shirt vilket resulterade i ett evigt frågande om vad alla hette och hur de pratade och så vidare. Så det blev några: "I'm princess Leia and you're Darth Vader"-lekar. :) Väldigt kul!

Annars så var vi på gymnastiken, där alla barn fick heliumballonger innan de gick hem! Det var uppskattat kan jag lova. "Man kan inte vara nere med en ballong" som Nalle Puh uttryckte det.
Vi har även besökt parken, parken som ligger längst bort, vilket innebär sammanlagt 40 minuters promenix. Inte mig emot! Och inte F emot heller, så det är ju finemangs.

Nu blir det pizza till middag (igen! Det är pizza eller kinamat rätt så väldigt ofta. Speciellt om man jämför med hur ofta vi äter pizza i min familj hemma. Typ två gånger om året!). JA, jag kommer rulla hem ! But it will just be mooore to looove, you know! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Några smarta kvinnor så en gång att det gäller att hålla sig mjuk. Pizzan där är ju helt fantastiskt så jag tycker att du gör rätt i att pizza upp dig innan du kommer hem till våran tunna fulpizza. :)