2009-11-21

Idag far jag !

Disney-798208.jpg (512×384)

I eftermiddag kommer taxin och i kvällningen landar jag i Orlando, Florida och checkar in på ett hotell på Disney world där veckan över thanks giving sak spenderas med T's släkt!
Disney world - the happiest place on earth!
Det återstår att se sanningen i det påståendet,
men tro mig, kameran åker med. Lite beroende på hur det funkar så planerar jag att betala in mig på wi-fi:et kanske två gånger under veckan. (Är rätt pricy). Så lite updates kan ni förhoppningsvis förvänta er. Kommer annars uppdatera "minibloggen" (följ min twitter) iallafall.

Nej men nu måste jag gå upp, se om E köpt någon bagel till mig och sen duscha och packa. Packa sommar/vår kläder. :) Det är okej att vara avundsjuk! (Men ni har julmust, kom ihåg det!). //E

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Åh, jag saknar dig!! Och nu är jag dessutom sugen på julmust...

Nenne sa...

Have nice trip!! Olle är hemma, spelade med pappa igår i kyrkan men glömde sin egen bas på tåget. Ajdå! Den for till Jönköping, men kom tillbaka i morse med tåget så vi kunde hämta den. Skönt!! Både Jon o petter är i Sthlm. Typiskt när Olle är hemma. Jag var i kyrkan igår kväll. Yes!

Hälsa Florida o Disney World. Krams från mamsen :)