2009-11-27

Disney World [1] Magic Kingdom

 magickingdom 002
Mitt hotellrum!
magickingdom 003
Mitt badrum, :)
magickingdom 005
Utsikten från balkongen!
magickingdom 018
Dag ett spenderades i parken “Magic Kingdom”, det som man kanske främst tänker på när man tänker Disney World!
magickingdom 027 magickingdom 028
Det första vi såg var Pinocchio, Piff&Puff och Kajsa.
magickingdom 030
Lite dekorationer kantade huvudgatan.
magickingdom 032 
Askungens slott!
magickingdom 038 
På scenen framför slottet spelas shower med sång och cheesy musik.
magickingdom 044
Men när Malificent, den onda fen från Törnrosa kom, med dunder och brak bröt lilla F totalt ihop.
magickingdom 046 
Malificent tänkte göra så att mardrömmar istället för drömmar blev sanna…
magickingdom 055
Men med publikens rop “Dreams come true, dreams come true” så försvann Malificent tillslut.
magickingdom 059 
Det hela avslutades med fyrverkerier. Otroligt. ;)
magickingdom 069 
F blev mycket glad när hon fick prata och bli fotograferad med Jasmine!

Tåg såklart många fler bilder där inne, men de var mest på barnen så de lägger jag inte upp.
magickingdom 100
I hotellshoppen shoppade jag en slott-stans, mentos och “nerds”.
magickingdom 101
Köpte även Up! (ÄLSKADE DEN! Verkligen!)
magickingdom 102 magickingdom 103

Så det blev ett varmt bad och filmkväll för mig på hotellrummet. Fett najs efter en lång dag på disney world skulle jag vilja säga! //E

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh! sounds cool. I want to se UP!! I really really want to. maybe should drag someone to the cinema with me.

xx LINDA

Fredrik sa...

Verkar helhäftigt!

Up är fantastisk!

Vågar dock inte tänka på hur julafton är i Magic Kingdom...

Amanda sa...

nu gråter jag lite! magadd! de ser precis lika flott ut som jag föreställt mig. jag SKA dit, så är det bara!

Carina sa...

Elin! jag blir så glad av alla dina bilder! fantastiskt! saknar dig sötnos! puss