2009-11-04

Så glad så glad!

Skypade precis med älsklingen, vilket såklart gör mig jätteglad. Och vi pratade om olika saker och så kom vi in på spotify, och hur som haver så skulle jag gå in på spotify för att bevisa att det inte funkar i USA. Men! Det funkade!! Tydligen har det väl lanserats i USA nu! :) Detta gjorde mig löjligt glad faktiskt. Nu kan jag lyssna på alla fantastiska blandband som kommit in, och göra egna igen.

Har fått mail från ebay att de skickat min mobil idag, så den borde komma redan imorgon. Hoppas hoppas. Så glad för det också. Datorn funkar, ny mobil, spotify. Små glädje ämnen i livet :) !! //E

2 kommentarer:

Sabina sa...

läste att du diggar bland band precis som jag :) min & min väns blogg är till ganska stor del en musik & playlist blogg. checka om du vill :)
/S

Fredrik sa...

Toppen att Spotify funkar igen =D det är många fina och bra blandband som har kommit in!