2009-11-13

Happy birthday to meee


strawberry pavlova, originally uploaded by Daniboy.

I Sverige är det redan min födelsedag, så nu måste jag ju regelrätt vara 20 år eftersom jag föddes i Sverige :)
Här är det födelsdagsafton, alltså kvällen före min födelsedagsdag! :) (Helt logiskt). Imorgon ska min värdfamilj antagligen försöka krysta fram ett så familjärt firande som möjligt för att jag ska trivas och känna mig som en i familjen ;) Tur att jag har typ lägst förväntningar i världshistorien eftersom jag redan känner att jag haft min födelsedag, nämligen på min fantastiska avskedsfest! :)
Har två paket och ett kort som jag ska öppna imorgon (som kommit med posten) och jag har redan fått lite grattishälsningar från diverse bröder och vänner (och en gammal gymnasielärare, se där).

Vi åker ju upp till Vermont imorgon, men jag kommer säkert bjussa på ett eller annat bloggis när jag vaknar ! //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTISGRATTISGRATTIS!!!! grattisgrattisgrattisgrattisgrattis. tjugo är en bra ålder, jag gillar´t.

xx LINDA

Nenne sa...

Gomorron' och GRATTIS käraste dotter på 20-årsdagen!!!!! Stora kramar!