2009-11-11

Chocolate balls!

chokladbolls 005 
Här är dom! Med strössel istället för pärlsocker, hade inte orken att försöka leta på pärlsocker i det här landet. Men de ser ju väldigt fina ut. Speciellt de med de små strösslena på blev superfina, dock smakade de andra bättre ;)
Och Linda för att svara på din fråga: JA! Lilltjejen gillade dem skarpt! SEGER :)

Men nu är au pair nere för räkning. Dock kom E hem tidigare, helt på eget bevåg, för att klippa gräset, vilket innebar att jag och F kunde börja titta på dagens film lite tidigare. Vilket innebar: kudde, soffa, vila, te! Ibland hör Gud böner man inte ens hunnit be :) NU ska jag vila. Det blir med te (ett gott te jag fick av Emma på min avskedsfest!!), reese’s mini som T har tagit med hem till mig från sitt shoot (hon jobbar ju på teeveee) och Pippi Långstrump på dvd. //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Negroballs. Så fin hon är som går runt i glitterklänningar hela tiden. Lite avis.

Mitt liv är dock rätt glammigt det med, fårskaller och grejer.

malin sa...

Men åh vilken härlig dag :)

Carina sa...

Åh det där såg smaskens ut!! här inget godis finns:( Jo det ända/enda:) som är riktigt bra föresten är baskin-robbins. det är så gott och man uppsattar det jätte mycket när man får gå dit ibland och välja mellan 25 glassorter:) puss

Emma sa...

Vilka fina bollar! Nej, pärlsocker FINNS inte där! Knepigt va, om inte på IKEA såklart, räddningen för alla svenskar i Amerikatt :)