2009-11-10

Socialt säkerhets nummer

På Torsdag planerar jag och min (tyska, såklart!) vän Katha att bege oss till ett kontor för att få oss varsitt social security number. När jag väl har det ska jag beställa abonnemanget som jag bestämt mig för (och som garanterat kommer funka bäst). Nämligen ett t-mobile abonnemang, månad för månad. Betydligt dyrare än vad jag någonsin betalat för ett abonnemang i Sverige, men det är rikigt pricy här och det funkar inte alls på samma sätt som i Sverige. Men det kommer bli bra. Det känner jag på mig :) Det lilla jag kommit åt att känna på mobilen har känts kanon och jag är säker på att vi kommer att bli vänner! :)

Nej, nu är det dags att krypa till kojs vänner. Eller ni sover ju i detta nu. Men JAG ska krypa till kojs. Med Michael Moore. (Om någon har ett blandband på G så lägg på ett kol för jag håller på att försöka sammanställa lista nummer 7). //E

4 kommentarer:

Carina sa...

Elin mitt medlemsskap i blandband består bara i medlemskap för jag har ny dator och har inte lyckats få nån ny inbjudan till spotify:(

Nenne sa...

Hur gick det med stekpannan och hur löser du det hela?

Lycka till med nya mobilen! Ingenting verkar gå enkelt! Du blir en bra problemlösare dock:)
Kram från Mamma

Olle sa...

Jag har ju gjort ett värsta bra band ju!

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Carina: Du behöver ingen ny inbjudan till Spotify, för du laddar bara hem programvaran och loggar in med ditt användarnamn (om du kommer ihåg det), dock är jag tveksam till om Spotify funkar i Indien. Tyvärr. :)

Mamma: Stekpannan löste sig, den var inte förstörd. Som tur var. :)

Olle: Jaaa! :) Lyssnade på det igår, feting vare! Nu behövs det bara några fler och sen kommer en ny lista ut i världen. :)