2009-11-09

Lördag, NYC med Dafina

 november1 001 november1 002 november1 003 november1 005
Läste lite fel i tågtidstabellen så jag fick vänta ungefär en timme på tåget. Men men, det gjorde inte så mycket. Roade mig med att göra en liten film (ni kanske får se) och fota.
november1 012 november1 013 november1 014
Sen åt jag snickers vid Madison Square Garden och väntade på Dafina (en av mina många tyska aupairvänner)
november1 015 
Hon är en såndär som inte vill vara med på kort.
november1 016
Så jag fick ta kort på min dricka istället. Åt en halv subway med tonfisk. Mumsigt.

Förövrigt så strosade vi mest omkring och tittade på folk och gick i en fantastisk konstaffär där man kunde köpa canvas, färger, papper, penslar, sketchbooks.. ja allt. Vi köpte inget, men det var ett inspirerande besök sannerligen.
Självklart blev det ett besök även på Starbucks, drack “Pepparmint mocha” och det var otroligt gott! //E

Inga kommentarer: