2009-11-20

Mobilkrångel och hunger

011
Åh om jag bara fick använda dig, HTC magic…

Idag, den 20:de november 2009 är en stor dag. Det är befrielsens dag! 3 har löst mina kedjor och jag är friiiii! Eller ja, jag har skaffat kontantkort hos dem, för att kunna flytta övermitt gamla nummer så jag kan ha kvar det när jag kommer Sverige, men jag har ingen bindningstid längre och inget dyrt abonnemang.
Anyhow så har jag laddat på kontantkortet nu med peningar, men ändå så kan jag inte skicka sms? Skumt?  Mobilkrångel verkar följa i mina spår just nu alltså. Halvkul!
När jag får mitt socialsecuritynumber (som borde kommit när jag kommer hem från disneyworld), så ska jag beställa abonnemang i USA så jag kan använda min HTC!! Åh, fattar ni hur jobbigt det är att se den, röra den men inte kunna använda den?

Stackars mig! Men ni kan nå mig på mail! Mail är kung! elin.haggberg@hotmail.com <- för jag kan läsa mail i min amerikanska lilla mobil förstår ni!

Förresten är jag jättehungrig! Finns ingen mat här hemma, så jag får nog ta en frulle ute tror jag bestämt. Som en äkta amerikan! Tjing! //E

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Är lillan_boken helt ute?

Anonym sa...

åh! jag gillar´t! :)den ser ju hur fin ut som helst. önskar att jag köper en ny mobil snart. jag borde göra det, för min dör då och då. det är drygt. tror det är battereit som inte vill leva längre. men är tacksam för de dagar den fungerar, ska börja spana efter en telefon någongång när jag orkar. har varit på starbucks (ÅH! starbucks) och fikat med en vän och sen vandrat rundor och fått mer julstämning. julklappar kommer nog börja innahandlas ganska snart, när jag börjar jobba blir det typ bara helger.

jag saknar dig! men det är så himla fräscht att vi har det så bra! du i usa och jag i us.

xx Linda
(och det är nog mst för din skull jag bloggar :)

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Fredrik: Lillan_boken funkar fortfarande, har båda adresserna inlagda i mitt mailprogram så jag kollar dem lika ofta. Använder den mest till msn och sidor som skickar mycket nyhetsbrev dock. ;)

Linda: Ja, ny mobil är bra. Även om hela abonnemangsgrejen är så sjukt irriterande.
Starbucks är ett fint ställe. Visst är kaffet dyrt, men jag gillar stämningen där inne. Och kaffet är ju faktiskt otroligt gott! :)
Har lika med noll julstämning. Men jag skjuter nog upp det tills efter Florida, sol, bad och Disney world ;)