2009-11-24

Hej internet, hej världen!

Så det visade sig att jag hade kunnat vara uppkopplade hela tiden sen vi kom hit. Ajaj, ja så kan det vara. Hade alltså inte behövt sitta och spela "harpan" som en galning pga internet abstinens. :) Har suttit och försökt lägga upp bilder, men får tyvärr inse att den här uppkopplingen är waaay to slooow. Så den massiva bildupdaten får helt enkelt ske när jag kommer hem. Det kan inte hjälpas.

Mitt hotellrum här i Florida är väldigt fint. Jag har en stor fluffig säng som sig bör, platt-TV, badrum och balkong. Helfint. Ingen frukostbuffé så långt ögat når på detta hotell, amerikaner gillar i princip bara middag. När det kommer till frukost och lunch går allt att tumma på. Tacka vet jag Scandics frukostbuffé! :) Men jag lyckas få i mig tillräckligt för att hålla blodsockret någorlunda uppe, och sen blir det fullkomlig paltkoma efter middagen.

Vädret är väldigt lagom. Lite molnigt men stundom sol och lagom varmt för bara ben. Gillar't.
Så tyvärr inga bilder. Men man kan inte få allt! //E



1 kommentar:

malin sa...

Åh vad jag längtar tills du kommer tillbaka, så att vi får se bilder! :) Oh no, ingen frukostbuffé! Vilken skandal! Om amerikaner inte är frukostmänniskor, så är nog det förklaringen till att de blir så impade av våran frukostbuffé på anglais minsann.