2009-11-18

här är karusellen som ska gå till kvällen


Idag åkte jag och F på en liten utfärd till ett närliggande köpcentrum (gigaaantiskt) där det finns en karusell och en liten inomhus lekpark (och massa affärer, restauranger och caféer, såklart). Jag ville åka dit och kolla läget eftersom jag måste hitta lite ställen nu till vintern dit vi kan åka så jag inte bli mentalsjuk ;) Vill dock hitta lite mer kreativa ställen, som museer där man kan göra roliga saker och sånt, kanske om det finns något hotell eller nått som har trevliga inomhuspooler (tror inte de kommunala badhusen häromkring är så speciellt trevliga..). Men ja, man måste reka.

Karusellen och inomhusparken var en trevlig utflykt iallafall, dit vi säkerligen kommer åka tillbaka, och dagen var väldigt bra även om jag höll på att somna vid tre tiden. Nu har jag ätit misosoppa och majskolv och det börjar närma sig tv-kväll. Ska väl trycka några reese's också (moahaha). Hejsvej ! //E

3 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Du är världens duktigaste aupair. När du kommer hem kan du få ta hand om en tjej på 20, 5 år som också vill åka karusel och bada.:)

Reese´s-ätandet gör mig illamående av avund.<3

Hanna-Karolina sa...

Bra stavning där.

Mats du vet sa...

man brukar äta ris efter misusoppan dock. inte reese´. :/