2009-11-18

Hej onsdag!

Jag somnade som en stock igår och vaknade idag utvilad och pigg! Skönt! Lämnade Fiona på skolan, dock lite försenad för trafiken var heeemsk. Alltså, det tar liksom 8 minuter att köra dit vanligvis och nu tog det åtta minuter bara att komma ut på vägen och sen rödljus, och rödljus, och lastbilar och ja. Hemskt.
Men nu är hon lämnad och jag tänkte försöka se om jag kan ta mig en liten vända till Barnes & Noble i en grannby. Annars så har jag inga storslagna planer för dagen. Solen skiner. Om det blir varmare i luften av det så kan det nog bli en vända till parken. F sa redan nu på morgonen: "Let's go to the mall again", så det kommer man nog få höra lite framöver. ;)

Nej men tjenare hej då! //E

2 kommentarer:

Carina sa...

hm, ja det där med hemsk trafik är ju inte roligt! har blivit lite av ett äventyr för mig varje dag.. låter kul med lite inne ställen i vinter. är säker på att du kommer hitta massa skoj ni kan göra!:)

PUSS

malin sa...

Men du är så snygg! (: