2009-11-13

Ja må jag leva!

Ja, idag är det min födelsedag och det känns kanonbra! Började dagen med sovmorgon :) Har öppnat mina paket (TACK) och det var fint! :) Stackars mamma hade köpt proactiv-serien till mig (samma som jag köpt till mig själv) och skickat den och sen gick jag och köpte den. Ajaj! Men så kan det gå när man tänker för lika! Det som är bra med hudvård är ju att det tar slut, och då behöver man mer. Men nu behöver jag ju inte köpa mer själv!! :D

Av Etti, Mormor, Björn och Staffan fick jag en fin genomskinlig plexiglas(?) dalahäst (ni får se kort sen) som ska få stå och glänsa i mitt fönster här och påminna om mina rötter!

Strax ska jag packa väskan för snart avgår bilen mot Vermont och där fortsätter firandet med tårta! :D Göttigt! (Även om amerikanska tårtor ser mer ut än vad de smakar).

Ha en trevlig helg hörni så hörs vi måndag! PUSS! //E

Inga kommentarer: