2009-10-26

Dagens rapport

Hej mina kära vänner, jag har saknat er! Nej, tyvärr har jag inte lyckats lösa mina sladdproblem än. Men nu har jag iallafall beställt en sladd som kanske funkar. Håll alla tummar ni har! Den dyker nog upp här inom kort, hoppas jag!

Idag har vi varit på Gymnastics och det var ju festligt, annars så flyter det väl på som vanligt.
En rolig grej iallafall:
I kapprummet till gymnastiken hade någon glömt en liten brandbil.
Jag: F, do you remeber how to say "firetruck" in swedish?
F: Brantbyiil..
YES, jag har lärt henne något. Vilken lycka. Hon kan även sjunga hela: "Oajajajaj buff" biten av "När trollmor..." som jag brukar sjunga för henne när hon ska sova. Väldigt gulligt.

Annars så blir det nog inte speciellt mycket spännade grejer som händer idag. Måste lägga min tvätt i torkmaskinen! Hej! //E

3 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Torkmaskinen:P Spännande maskin. Finns inte i Sverige. Men Amerikanerna är väl rätt påhittiga:)

Men spännande är det väl ändå, att du lär ett barn ett nytt språk. Det tycker iallafall jag.

Elin Häggberg // Teknifik sa...

Ja, det är väl i princip en torktummlare, men de kör allt i den och hängtorkar aldrig i princip! Rätt smidigt men inte så miljövänligt :P

Hanna-Karolina sa...

Jo men det är ju en torktummlare. Bara att de tummlar allt!