2009-11-02

Tidsomställning

Haha, jag var väldigt smart i förmiddags när vi skulle gå till gymnastiken. Jag tittade på klockan på videon, och när den var 10.25 så började jag få F redo att gå. Så vi började traska iväg, något sent för lilltjejen trilskades en del. Och när vi kommit en bra bit så slår det mig:
"Väääänta nu. Klockan kan inte vara så här mycket?!" och så kollade jag på mobilen. Japp, jag hade kollat på en klocka som inte var omställd till rätt tid. Smaaaart. Så vi var ute en timme i god tid. Så då tänkte jag att vi kunde gå till lekparken så länge. 3 minuter från lekparken frågar lilltjejen:
"Where is pinkey?" (hennes älskade snuttefilt). Ja, den var ju såklart hemma. Hon blev förkrossad och det blev inte annat till än att gå hem igen. Så vi kom hem, hämta pinkey, och sen gick vi till gymnastiken. Jag fick rejält med motion iallafall och F är glad när hon får se halloweendekorationer. //E

Inga kommentarer: