2009-11-17

Extravaganza






Alltså, Lady Gaga, säga vad man vill men hon är verkligen helt otroligt spejsig. Tycker hennes musik är sjukt spretig, och jag tycker alla hennes låtar är dåliga. Den enda jag faktiskt tycker är helt okej är den här! Kolla in videon, bring in the swedes liksom. Jonas Åkerlund, den svenska elit-musikvideo-skaparen har gjort videon och ingen mindre än Alexander Skarsgård är med i den! Lady Gagas svenska är dock inte så där värst övertygande. ;)
Jag tycker framförallt att Lady Gaga behärskar feel-sick-chic-stilen galant! //E

ps! Den här stilen ska jag nog sporta på disneyworld ;) ds!

3 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Men ellerhur. Hon är lite som edward sissor hands. Man blir lite äcklad och fashinerad samtidigt som man tycker att hon ändå är lite söt. Kluvenheten.

malin sa...

Hon är helt galen & jag gillar det. Troor jag. Ibland stör jag mig sjukt mycket på henne. Men du, youtuba upp Papparazzi av Alex Roots. Den är så bra så bra så bra. Faktiskt är många av Gagas låtar bra som aukustiska.

Anonym sa...

jag hatar hennes singlar... men hon har ju onekligen cool stajl =)