2009-11-17

Kasst!

Igår när jag var påväg i säng så var jag så sjukt trött, men så fort jag la huvudet på kudden så var jag klarvaken. Sen låg jag och vände och vred mig till långt efter klockan 1. Inte kul! Hatar när det händer. Så nu känner jag mer långt ifrån pigg och på topp. En dusch hjälpte dock!
Nej, längtar redan nu tills det blir kväll och jag får sova igen. Även om jag vet att jag inte kommer känna så alls när kvällen väl kommer.

Nu ska jag försöka svälja ner lite frukost. Men för lite sömn och tidig uppgång är inte min mages favoritkombination som ni vet.
Men nu ska jag sluta att gnälla och skärpa mig! Japp! Hej! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Å jag önskar att jag kunde sova hela tiden. Att jag inte var vaken och tänkte och höll på. Utan enbart pluggade och sov. Men dricker man typ två liter kaffe om dagen så får man skylla sig själv... Hälsa magen!