2009-11-19

Elin (hjärta) Oscar!

Vermont 095Vermont 097Vermont 098Vermont 099   
foto av Elin

Idag är en stor dag vänner!
Vanligtvis så brukar Oscar komma in på mitt rum när jag ligger här inne och softar på sängen. Det han gör då är att han springer in, springer bort till TV:n, kanske tittar på mig och sen springer han ut igen. Jag brukar försöka prata med honom men då bara tittar han på mig och sen springer han ut. Någon enstaka gång har han hoppat upp på min säng, men då har han bara hoppat upp, tittat på mig i två sekunder och sen hoppat ner igen.

MEN, idag! Han kom inspringande, som vanligt. Jag fick honom att hoppa upp på sängen. OCH: Han lade sig ner!!! Han ligger på min säng! Han gillar mig! Han vill hänga med mig! Äntligen! :D Det kan vara mysjazzen med Ella och Louis som gör det. :) //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han har äntligen förstått!

Nenne sa...

Ååhh vad mysigt!! Hundar är bra gulliga, men han verkar vara lite "picky" tycker jag. man verkar verkligen att behöva förtjäna att få honom till vän! Grattis! Kram från Mams