2009-11-16

Min b-day!

 födelsedag o vermont 001
Mina pakilipet och ett kort! :)
födelsedag o vermont 003 födelsedag o vermont 004 födelsedag o vermont 005 födelsedag o vermont 006 födelsedag o vermont 007
Plexiglashästen! :)
födelsedag o vermont 008 födelsedag o vermont 009 födelsedag o vermont 010 födelsedag o vermont 012 födelsedag o vermont 013 födelsedag o vermont 014 födelsedag o vermont 015 födelsedag o vermont 018
“Happy birthday Elin”
födelsedag o vermont 019
Ett sällsynt kort på mig och F när vi blåser ut ljusen ! :)
födelsedag o vermont 024födelsedag o vermont 022
Den var brutaaaaalt god!
födelsedag o vermont 023
Champagne ! Eller här var det champagne innan jag drack upp den! :)

6 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Herregud det borde inte vara lagligt att lägga upp bilder på chokladtårtor. Här sitter man och är hungrig och fattig och har ätit en korv på hela dagen. Så får man en stor tårta i ansiktet.

Men jag är glad att du fick en sådan fantastiskt skapelse som födesedagstårta. Det är du värd!

Emma sa...

Vilken mysig födelsedag! Inget fel på den tårtan inte. Jag förstår hatfilmen förresten, haha :) Och Vermont ser ju nästan ut som Malung!

malin sa...

Jefflar i min lilla låda, det var ingen nådig tårta! Den ser sjuuukt god ut! YUM!

Carina sa...

jäklar vilken feting-tårta!!!:D nice! åhh det verkar riktigt mys i vermont, fina bilder! värsta chillidill. PUss

Anonym sa...

Shit vilken tårta alltså! Aprikose in deine hose!

O sen är du o F så fruktansvärt söta när ni blåser ut ljusen =D. gullegull! ;-)

Anonym sa...

Härliga bilder! Vad kul med paket! Äntligen ett kort på sötnosen, alltså F. Man ser mamma också i bakgrunden. Mums vilken tårta! Det verkar inte gå någon nöd på dig inte! Det är bra!