2010-01-29

YIEEEY!


Do the happydance!!! (Jag lade till den här random videon för den alltid gör mig så glad)

F och E är (äntligen) out of the house! Och den fantastiska ensamma helgen tar sin början NUUU! Fick en stor kram och puss från F innan hon åkte, hon sa även: "Well, this makes me think about that I want to stay here. Yes, I'm going to stay here!"
Jag: "But what are you going to do here?"
F: "Play with you!" (1, 2, 3 NAAAW) Hon är en sötis, verkligen. Men nu är det skönt att slippa hela familjen i några dagar. Yihooyiiheeey!

Nu ska jag åka och införskaffa mig något i matväg. För jag bråttom bråttom! Italienskan kallar. Sen ska jag åka och typ köpa lite göttemat i mataffären och typ se på en film, i vardagsrummet, BY MY SELF! Yieeeey! //E

1 kommentar:

malin sa...

Åh vad skönt med en ensamhelg! Njut! Alltså den där videon är så underbar, blir jätteglad av den.