2010-01-24

Party in da house!

Fionas kalas 005Fionas kalas 004  Fionas kalas 006 Fionas kalas 010 Fionas kalas 012 Fionas kalas 015 Fionas kalas 003
Idag har det varit kalas här i huset. Nio barn, en hund, diverse mammor och två pappor. Cheseballs, leksaker, ballonger, spring, cupcakes, ice cream cake, pepsi, pretzels och pizza. Prinsessduk, prinsesstallrikar, prinsess-servetter, prinsessmuggar etc etc.
Prat, skvaller, diskussioner, rödvin. 
F var helnöjd och HELT slut och jag tror på det hela taget det var ett mycket lyckat kalas. :) Jag är nöjd och trött och det var kul att ha det lite livat här i holken. Dessutom lärde jag känna mammorna till F’s skolkompisar lite bättre, så nu kan det nog ske lite playdates i framtiden här! NAJS!
Nu lyssnar jag på spotify, äter marabou och dricker rödvin och tar det lite piano sådär. Tjing! //E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha! Jag undrade just vem rödvinet var till? Trevligt hus! Alltid kul med barnkalas!

KayCee sa...

haha, we had exactly the same giftbags 4 my babyboy ;-)