2010-01-21

En födsledag!

sadkjh 006
min lilla presentpåse innehållandes jättefin Nalle Puh bok, en liten röd digitalkamera (billig skit, men riktig kamera), rörpärlor och pärlplattor och stämpelpennor!

Idag är det F’s  födelsedag! (Ja, jag flashar hennes namn lite, men det är ju på en bild så det går iallafall inte att googla. Men jag skulle uppskatta om hon kan fortsättas att nämnas som “F” eller “lilltjejen” och dyl i kommentarer).
Hon fyller då alltså fyra hela år och hade på sig sin nya födelsedagsklänning imorse som var en fantasisk blå flygig sak med lite paljetter och sånt fint. Hon var mäkta stolt. “Look Elin, it even spinns out”! (Japp, det viktigaste med alla klänningar att det är snurrkjol. Jag tror jag gillade sånt när jag var liten också!).

Nu ska jag göra mig klar för vi ska åka till F’s skola där hon ska göra “The walk of life”, en liten ceremoni när hon ska bära en jordglob runt ett ljus och sen ska vi bjuda alla barnen i hennes klass på glass. :) (Hon går Montessori). Hejsvejsing! //E

1 kommentar:

malin sa...

Men gudars vad fint du har gjort! Jag älskar sådana presenter, hoppas att hon blir glad! :)