2010-01-07

Barnes, Noble och Isabelle!

Idag har jag träffat Isabelle på Barnes&Noble, där vi suktat över fina billiga böcker. Åh jag vill köpa så många böcker. Men hur ska jag få med dem hem? Det kommer liksom inte funka. Men vi tittade och drömde. Jag köpte dock en röd liten moleskin att alltid ha i väskan och en jättefin Nalle Puh öppna-flikarna-bok (original illustrationerna, såklart) som jag ska ge till F på hennes födelsedag den tjugoförsta.
Sen så fikade vi lite, jag provade Cinnemon Dolce Frappucino (alltså iskaffe) med massa vispgrädde. Det var smaskens. Det passade med något kallt idag för vädret är värsta vårigt här så man blir alldeles yrig i huvudet och pirrig i magen. Solen skiner, det är varmt (rättare sagt varmaRE än de senaste dagarna. Det är iallafall plusgrader!) i luften. Hihihihi! //E

Inga kommentarer: