2010-01-26

Dripp dropp dripp dropp

regm 005 regm 002 regm 003
foto av: mig

Så jag vaknade imorse av det fantastiska ljudet av ösregn. Eh… hade ju inte varit någon big deal om det inte var så att jag redan visste att vi inte skulle ha någon bil idag. Hade tänkt promenera till gymnastiken, men det var ju inte så att det bara regnade, nej nej, det var rena rama stormen! Ibland lät det som om huset skulle flyga bort!
Istället har jag spenderat merparten av dagen med att leka Ringaren i Notre Dame med små prinsessdockor. Jag lyckades dock bryta av med lite spel, pärlor och ritning.
Det sjuka är ändå att det inte är förrän efter 3-4 timmar av samma lek som det faktiskt börjar störa mig att leka samma. Snacka om att ha barnasinne? Eller typ.. tålamod.

Nu ska vi äta Mac n’ cheese och sen ska jag rusha iväg till colleget och första lektionen i Public Speaking! Spännande! (Fast jag är ack så trött). //E

1 kommentar:

malin sa...

Vilka fina bilder Elin! :) Ja du måste verkligen ha ett tålamod bortom denna värld. CRED till dig min vän.