2010-01-27

Daglig rapport!

Inte lika mycket tid över till blogg dessa dagar! F har i princip slutat att sova middag och så har jag ju klasser nu på kvällarna. När ska man ha tid att blogga liksom? Det är tur att jag iallafall har mina förmiddagar på onsdagar och torsdagar och så förmiddag och kväll på fredagar. Men måndag och tisdag blir det till att försöka hetsskriva och hetsläsa alla andra bloggar så att inte bloglovin totalt tjockar upp!
Läsarfråga till er med bloglovin: Hur många inlägg har ni cirkus på en dag? Max nämde något om runt 30.. då insåg jag att jag kanske läser väldigt många bloggar, men jag har i princip 65-70 nya inlägg per dag. Så det gäller att läsa dagligen, annars blir det klurigt. Men när man har bråttom kan man mest skumma och titta på bilderna.

Idag har jag och F besökt köpcentret, åkt karusell och lekt i inomhuslekparken. Helt klart najs, och jag fick mitt obligatoriska kaffe från starbucks, inte helt fel. Gjorde även middag idag och det blev hederliga svenska pannkakor. Bästa maten ju!
Sedan så var jag på min andra lektion i italienska och det kändes redan mer pepp. Istället för ångest kände jag idag att det var grymt kul att få komma iväg, få lite kunskap och träffa fölk sådär på kvällen. Perfekt. Nu ska jag blunda och betala en till bok jag behöver. Hej! //E

3 kommentarer:

ella sa...

jag kollar bloglovin sådär fem gånger i timmen, så jag vet inte riktigt hur många inlägg det blir per dag. men jag följer kanske 120 bloggar nånting? sen läser jag inte allt, ibland är det ju bara en liten text och då klickar jag inte upp bloggen. ser liksom om jag är intresserad i bloglovin och så klickar jag upp kanske hälften av alla inlägg. sådåså! bloglovin är king hursomhelst! :)

Fredrik sa...

Hm... jag kollar nog en gång i timmen, i genomsnitt. Följer kanske tio-femton aktiva bloggar... så jag vet inte riktigt. Brukar kanske bli närmare Max' 30 ungefär. Lite mer vissa dagar, lite mindre andra. Oftast mindre, kanske...

Hoppas vi "ses" på messenger snart!

Emma sa...

Oj, jag läser kanske 10 stycken, så typ 15 inlägg något, jag som tycker det är mycket, haha!