2010-01-04

Jag har inte gjort någonting idag.


, originally uploaded by EYLUL ASLAN.

F hade inte svinis, men T stannade hemma ändå. Så jag har varit ledig. Men dock har jag legat på sängen med datorn nästan precis hela dagen. Förutom när jag tog bilen och körde till "drive-up" bankomaten (:P) för att lösa in min lönecheck. (Det är käckt med check).
Jag har haft långt skypesamtal med Maxen, jag har tittat och drömt om vårkläder och vårskor, jag har haft lång msn-konversation med Fredrik och delat youtubeklipp och musik, jag har hjälpt Linda med en uppsats.
Men ändå,
det känns som om man kunde gjort något annat av den här dagen. Fast vad? Jag vet inte. Hejsvej! //E

2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

Jag tänker såhär:
Så länge man ahr gjort ett bankärendet så är allt chill. (jag brukar dock känna att jag verkligen utfärdat något när jag upptaderat fejan eller typ skrivet ett blogginlägg)

Fredrik sa...

En sannerligen synnerligen alldeles särdeles trevlig konversation!