2010-01-27

Sovmorgonens sötma!

006 007
Mmm.. tog en mycket lugn och skön morgon idag. Det var väldbehövligt kände jag! Men det är det väl alltid, i och för sig. ;)
Åkte sedan och hämtade lilltjejen i skolan, vi åkte hem, lekte lite, åt lunch, lekte lite mer. Dagens lekar har varit Askungen med smådockor och så lekte vi mycket med ballongerna som ligger och slänger här i huset sen kalaset.
Nu på eftermiddagen gick vi en promenix till Wahlgreen’s för att köpa såpbubblor. Frisk luft! Gillar’t! F somnade såklart när vi hade 4 minuter kvar hem. Men hon är på gott humör ändå, och leker med sin pappa som kom hem lite tidigare idag!

Just nu funderar jag på vad för en sak jag ska ta med mig och berätta om på public speaking idag…. hmm.. måste bestämma mig. SNABBT! //E

1 kommentar:

malin sa...

Älskar översta fotot! Du är så duktig!