2010-01-19

Äntligen!


Idag har varit en grrrrym måndag måste jag säga. Tänk om alla måndagar kunde vara som den här? :) Inte bara fint väder utan världens finaste och snälla F. Hon gjorde allt utan tjafs och gnäll, hela dagen har bara varit en fröjd. Vi har spelat massa spel, typ "Go fish", "Checkers" och massa sånt. Hon blev inte ens arg när hon förlorade!? Vilket är sjukt ovanligt. Vanligtvis brukar kort/spelpjäser flyga över rummet om man får höra: "I'm NOT going to play with you ANYMORE!". Så jag är helt otroligt glad!! :)
Dessutom började jag och F titta på "Pippi på de sju haven" på youtube i min mobil för ett tag sen, när jag försökte uppväcka henne när hon somnade på soffan. Så idag kollade vi på två delar till. Och sen ville ungen faktiskt leka Pippi! För hon insåg att hon ju faktiskt såg PRECIS ut som Annika. Samma frisyr och kläder(?) och allt. Så jag fick fläta håret och vara Pippi och hon var Annika och Oscar fick vara Herr Nilsson (eller Mr. Nelson som F säger). SEGER!!! //E

2 kommentarer:

malin sa...

Success! :)

Anonym sa...

Och tänk att jag tror inte du hade nåt emot att vara Pippi!!