2010-01-15

Sovmorgon!



Mmmm.. börja en fredag med att lata sig i sängen är liksom tip-top! Dagens frukost blev något så inovativt som en potatoe-roll (typ som ett McDonalds cheeseburger bröd ni vet) med ett stekt ägg på MEN på det stekta ägget lade jag även en ostskiva medan den ännu stod på spisen! Aaahaaa, värsta matuppfinnarn ju. ;)
Till detta dracks varm choklad. It-drycken just nu, för vi har ingen mjölk och jag vill inte dricka te utan mjölk.

Igår fick jag mitt papper påskrivet för kurserna till college. Alla kurser jag ville gå var antingen på fel tider eller fulla. Så det slutade med "Public speaking" och Italienska (random!!). Men men, det blir bra. Det kommer bli tre kvällar i veckan fram till maj och sen har jag pluggat klart det jag behöver. Så slipper jag plugga i sommar! Sweeet! Idag ska jag åka och registrera mig och betala, så vi får hoppas att det går vägen utan problem.

Idag är det freeeedag. Jipppie! //E

1 kommentar:

malin sa...

Coolt med italienska ju! Synd att jag suger på att lära mig nya språk, det hade varit skoj att kunna något annat än engelska liksom :D