2010-01-03

Juletid i Vermont

 xmas Vermont 004
Vi pyntade julgranen, E gör en flashig pose, ovetandes att han inte är i fokus ;)
xmas Vermont 009
“Two turtle doves, and a partridge in a pear treeee!”
xmas Vermont 012
En bild på lilltjejen som jag är lite sådär extra nöjd med.
xmas Vermont 020 
Utsikten på juldagens morgon när vi satt vid granen och öppnade pakiliket!
xmas Vermont 025
Mitt älsklingsdjur; Oscar. Han älskar att ligga i solen, eller vid öppna spisen. Varmt skare va!
xmas Vermont 030 xmas Vermont 031 xmas Vermont 033 xmas Vermont 034 xmas Vermont 035 xmas Vermont 036 xmas Vermont 037 xmas Vermont 038 xmas Vermont 039 xmas Vermont 040  xmas Vermont 042 xmas Vermont 044
När det är fint i Vermont så är det FINT. Väldigt fint. Och sådär öronbedövande tyst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

något otroligt vackert verkligen... Bilden med F blev 5 av 5 toast!!

Anonym sa...

wow! och, bilden på F - INTE KONSTIGT att du är så nöjd! JAG SAKNAR DIG! var och hälsade på livksraft i måndags och då tänklte jag på dig och mig och kinderägg och andra fina minnen.
xx LINDA

Anonym sa...

Det såg verkligen ut som det var öronbedövade tyst och iskallt!:D Jag gillar vermont fast jag inte vart där.. eller så är det bara dina fantastiska bilder:) PUSS/ Carina