2010-01-21

Lite inköp sådär..

inköp 001
Igår var jag på Target en sväng på kvällen med lite andra au pairer! Jag köpte då en ny plånka och body butter från Burt’s bees! Min stackars hud är ack så torr i dessa tider och jag ska säga att det där kroppsmöret gjorde SUSEN!
inköp 002
Ny, platt, gul plånka behöver jag verkligen. Känner mig nöjd!
inköp 003
Köpte supplies till mina klasser som börjar från och med idag! Shit pommes, varje kväll i veckan förutom fredag! Så spännande! “Note to self” boken var ju utomordentligt fin tyckte jag, och kostade bara $1,50!
inköp 004
Det fanns såklart finare block än de här, men för mig ser de här så typiskt amerikanska ut att jag kände att jag ville ha dem bara för att anamma kulturen. //E

1 kommentar:

Emma sa...

Mycket fina köp! Och framför allt Nödvändiga köp! :) Extremt fin plånka!