2010-01-10

Saker att göra på en Lördag!

Idag hade jag seeegaste dagen. Först så gick jag och Isabelle på en orientation på colleget, vilket var lite av en waste of time eftersom vi fick MASSA information och bara rullade med i en massa grejer, som i slutändan visade sig vara ... kanske inte helt meningslöst, men nästan. Visst, all kunskap är bra kunskap. Men det HADE varit sjysst om vi fått RÄTT information i början.

Sedan fick jag direkt, utan lunch, bila iväg till mitt aupair-möte med min aupair-grupp. Detta hölls i ett litet trashigt hus där vi skulle ha smyckes-party. Som ett tupperwareparty fast med ... smycken? Jääääättekul. NOT! Visst, det var sjysst att träffa aupairerna i min grupp, för jag har ju hitills inte lyckats pricka in ett enda av de där mötena. MEN hela smyckesgrejen var bara bisarr. Surprise, jag köpte inget. ;) När jag tillsist, efter två och en halv timme, kom därifrån var jag både trött och hungrig. OCH det var långt att köra. BUUHUU stackars mig. Närrrrå, men jag hade kunnat tänka mig trevligare saker att göra på en ledig lördag. Faktiskt. //E

1 kommentar:

malin sa...

Du får se till att nästa, lediga lördag blir dubbelt så bra som vanligt!