2010-01-09

Min uppfinning!

Jag undrade för ett tag sen varför ingen uppfunnit en dator som är två touchscreens, som man kan använda både som en vanlig laptop och som en bok, jag tänkte mest som en digital sketchbook. När jag diskuterade detta med T sa jag även att det kändes som en så självklar idé ändå att någon redan borde ha tänkt på det. Men inte förrän nu kom jag för mig att googla på det!

Javisst, någon HADE redan uppfunnit min uppfinning. Skönt, för då slapp jag ju göra det själv. Visst är det skönt ändå när man kommer på hur man skulle vilja att ens framtida dator var, och så har den redan mer eller mindre uppfunnits? Mycket mer tillfredsställande än motsatsen. //E

1 kommentar:

Anonym sa...

=) det hade ju vart megafett att ha en sån!! iallafall om touchtangentbordet är lika bra som på iphone.