2009-10-30

Dagens fina kommentar!

Idag så hade jag gjort iordning en liten "snackbag" till F för promenaden till parken, som ett mellis helt enkelt. Jag hade skalat ett äpple och skärt i bitat, för sist jag gav henne äppelbitar med skalet på så försökte hon dra av det själv och blev väldigt frustrerad. När hon såg att jag hade tagit bort skalet sa hon:

F"Oooh, you're the best au pair eveeeer!!!"
Jag: "Thank you for saying so, that makes me very happy."
F: "But if you don't peel the apples you will NOT be the best au pair, ok?"

Hon har många demands den lilla tjejen. Men söt som socker är hon sannerligen! //E

4 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

HAHA. Perfekt, hon kommer sluta som en mycket bra ung dam!

Nu ska jag skriva tenta och stressar av lite genom att läsa om ditt roliga liv, tänker att om allt skiter sig så kan jag åka någonstans och ta hand om barn, eller djur.

Emma sa...

Hahaha! Åh, bäst du fortsätter skala äpplena då! :) Ha så skoj i Vermont!

Anonym sa...

(: låter som en rolig liten dam.

xx Linda

Anonym sa...

my first time on your blog, and my last time. because i just noticed i can´t speak a word in swedish :D. but who is fina? me :D
see you, dafina