2009-10-02

Friday I'm in love




photo by Elin

Packningsäventyret forstätter. Jag lägger ner en sak, jag tar upp en sak, jag lägger ner en annan sak och byter och sen om igen. Simultant så tvättar jag och försöker tänka på allt samtidigt. Vilket oftast resulterar i att jag blir smått förvirrad. Till exempel går jag ner i källaren för att hämta en ny disktrasa, så att jag kan torka bort salt från bordet och plocka undan min frukost. Men väl i tvättstugan så börjar jag hänga tvätt och tvätta istället. Sen går jag upp och hämtar tvätt, och en massa saker där emellan. Någon timme senare ser jag min obortplockade frukost... ;) //E

3 kommentarer:

malin sa...

Haha, det är lite så jag fungerar! :D

Anonym sa...

=) det är så lätt hänt!

Hanna-Karolina sa...

Bättre än en viss annan som inte gjort ett dyft på hela dagen. Du är bra, en drifitg kvinna med många järn i elden!