2009-10-12

The daily report

Tjenahejsan världen.
Idag så har jag, T och F varit på F's gymnastik! Det var kul, iallafall för henne, vi satt bara och tittade på och T ringde jobbsamtal. Men det är bra att vi har en aktivitet att gå till och sådär.
Imorgon ska jag vara själv med lilltjejen för första gången, ihk, spännande.

Förövrigt så har vi idag fått besök av min områdes ansvarige från agenturen. En väldigt snabbpratande kvinna som jag inte kanske kände världens största förtroende för, men visst. Annars så har jag försökt fixa internetet, som krånglar och krånglar. Men nu tror jag att jag är uppe så nu ska jag försöka skypa älsket och någon annan som kanske är på g?

Snart vaknar den lilla så då ska jag prova att köra bilen för första gången och vi ska åka till biblioteket. Finemang! Hoppas ni alla har det bra därute! PUSS //E

Inga kommentarer: