2009-10-21

Take that, captain Hook!


Det där har varit jag hela dagen. Har nämligen fått vara Peter Pan som har fightat Kapten Krok fyrtiohundrasju gånger. :) F är Wendy och så har hon en tingeligdocka som jag måste ha och spela också. :)
Förövrigt så har vi varit i parken, kollat halloweendekorationerna och så har jag även varit superaupair och gjort ett "supercrafty craftproject" i form av att måla ögonmasker som jag hade med mig från Sverige. Det gick hem. Puh!

Det här har varit en bra dag. Nu är det tvtittandet kvar, mer eller mindre. Sen äre sängen. Imorgon går F i skolan, så då är det lugna gatan hela morgonen. Najs! //E

2 kommentarer:

Carina sa...

Hello Elin eller ska jag kanske säga Peter Pan?:) Det är jätte kul att läsa din blogg!(dock lite dålig på att kommentera- hm, ska bli bättre på det! kan tänka mig att det är ett virrvarr av halloween utsmyckning nu, du måste ta mycket kort!
vilken fin kommentar jag fick av dig. är verkligen nybörjare med blogg men jag ska nog få sprutt på den! du hur gör jag för att lägga till dig som en sån där som jag kan ha koll på?
ha det chillidill dill och tappa inte bort dig när du åker tunnelbana;) Stor puss

Anonym sa...

jag gillar´t! peter är en fining. han är en av mina absoluta favoriter. precis som du är. det är fint. :)

xxx Linda