2009-10-12

Gonatt



Jag är ofattbart trött med tanke på att klockan är 22.45, men kanske är jag inte helt van vid tidsskillnaden än.
Vi har ätit en god fiskmiddag och jag gav E&T deras presenter (Osthyvel och svensk kokbok), de var mycket uppskattade. Innan middagen kollade jag och F på "Spirit horse". Efter filmen ville hon leka ("Play with me, Elin, play with me" som nog är en mening jag kommer få höra tills mina öron faller av :P) fast hon var så trött så hon knappt orkade själv, den lilla sötnöten.

Jag gillar min blogg, mer och mer. Vet fortfarande inte riktigt hur jag känner för headern, men kanske kommer jag till insikt om hur jag vill ha den.
Måste också bestämma mig för om jag vågar mig in till NYC på fredag, (såklart du vågar, tänker ni, men det är ju lääääskigt). Hoppas Simone kan komma in, då skulle jag bli glad. Godnatt nu hörni, vi hörs garanterat imorn ! //E

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! Jag sitter och ler med hela ansiktet när jag läser dina berättelser! F verkar vara en riktig sötis! Fortsätt att ha det bäst!