2009-10-01

hej höst


photo by Elin

Godmorgon alla vänner.
Försov mig en halvtimme idag... inte för att något speciellt händer då. Men det är lite störande. Har klockan på 07.50 varje morgon och sen snoozar jag till ca 08.30, då går jag upp. Varje gång jag trycker på snoozknappen lägger jag mobilen under en av mina två kuddar och lägger mig på den andra. Sen när den ringer igen så byter jag sida.. Det är vansinnigt skönt ska ni veta! :)

IDAG är det dags att börja packa! På rikigt! Jösses, det är torsdag! På måndag går planet! //E

1 kommentar:

Hanna-Karolina sa...

Jag brukar också lägga mobilen under kudden men då kan jag itne sova alls för då tror jag att jag får en hjärntumör på stört. Smart tjej. nej.

Jag önskar att jag kunde vara hos dig och hjälpa dig med packningen, men icke sa nicke. PUSS