2009-10-15

The rare moments!

När internet fungerar, åh så skönt det är. Det är inte förrän internet konstant krånglar som man verkligen kan uppskatta en härligt jämn uppkoppling. Aaaah!

Jag och F gick till en ny park efter skolan, det finns 3 fina lekparker på gångavstånd från vårt hus, det är mycket bra. Vi lekte runt där en ganska kort stund för sen var det dags att gå hem och äta lunch.
Sedan var det naptime för F och slapptime för mig ;) Ägnande mestadels av den tiden till telefonsamtal med min älskling. :) Time well spent!
När jag försiktigt väckte upp den lilla (för att hon inte ska vara för svår att få i säng vid den här tiden, dvs sängdags) så lekte vi Snövit och Grumpy (Butter). Hon var snövit, så ni kan ju gissa vilken roll jag fick spela. Haha. Och vi fortsatte på det temat och tog det lugnt hemma tills E kom hem.

Ja, det var väl det. Vet inte om ni alls är intresserade av att höra sånhär? Mamma är säkert intresserad iallafall, ni andra kan ju scrolla vidare :P
Hej och godnatt ! //E

2 kommentarer:

Hanna-Karolina sa...

HAHA! En eminent roll för dig i lekarnas värld! Jag fick alltid vara pumba när man lekte lejonkungen... lite samma grej!

Sen gillar jag dess inlägg, de är ju en del av ditt USAliv:)

Nenne sa...

Yes, mamma gillar alla små vardagliga detaljer!!!