2009-10-20

ett helt halvt år!

newyork o sheraton 008 
Nu har jag och denne tokige men otroligt fina man varit ilag i ett halvt år! Helt otroligt!

Du gör mig så lycklig, för du är det finaste jag vet. Jag hoppas du förstår det, även fast jag är 6 timmar borta i tiden och på andra sidan ett hav.
Ibland känner jag mig som en kass flickvän som åker bort för ett år, men jag säger som Terminator: I’ll be back! :)

Älskar dig! <3

(det här är nog det smörigaste inlägget i min blogghistoria, men det står jag för!)

3 kommentarer:

Nenne sa...

GRATTIS till halvåret!! Har ni varit ilag...det är riktigt malungst uttryckt, är det inte? i alla fall mkt dalmål. Att vara borta från varann såhär sätter ju relationen lite på prov och det kan nog vara riktigt nyttigt även om det också är lite jobbigt naturligtvis. KRAM Mams

Anonym sa...

Älskling! Du är så fin så jag vill äta upp dig!


puss

malin sa...

Åh grattis till er! :) Ni är världens finaste tillsammans & jag tror att ni kommer klara det galant! Haha, jag reagerade också på "ilag", det känns onekligen som ett riktigt malungsutryck. Det är fiiiint. PUSS