2009-10-16

Spännande grejer!



Ska precis göra mig i ordning och krypa till kojs. Imorgon är en spännande dag för då ska jag ge mig in och på några timmar försöka insupa lite NYC atmosfär! Woh! :D Ni är så avundsjuka, jag vet! :)
Sen så bär det av upp till Vermont, ska bli skönt också. Bara chilla liksom! Tar med en svensk bok, mitt skissblock, mina modetidningar och lite annat mys. Ingen dator, för det finns nada interneto där uppe. Finns antagligen ingen täckning för mobilerna heller.

Har kollat med T angående hela iphone grejen och det verkar finnas några små problem som vi får se hur jag ska lösa. Till exempel problemet om jag kommer kunna använda telefonen i Sverige när jag kommer hem. Det är ju liksom en förutsättning.

Förövrigt funderar jag lite på varför parkhavenstable och MangaFans89 följer mig på twitter? Hoppas de att jag ska följa dem tillbaka som tack eller va? Don't get it. Jaja!
Det blir lite blogg imorn innan jag far upp. See ya! //E

2 kommentarer:

malin sa...

Åh vad spännande & rolig. Shit, jag som tycker att London är skitstort. Fatta NYC! Galet! Men coooolt :)

Lollo sa...

Toms bror köpte iphone i amerikatt! så det ska nog gå att ordna :)