2009-10-21

Men nu ger jag upp!!!

Nu när internet äntligen funkar problemfritt så måste ju såklart något annat börja krånglar. Nu har min strömsladd till datorn helt gett upp. Den har typ glappat och nu funkar den inte alls längre. Så nu har jag exakt 1 timme kvar på batteriet. Upplyftande. Nej usch! Vad trött man blir!

Nej, nu slår jag igen datorn och så får jag försöka nosa upp en ny strömsladd eller något imorn. Att allt ska vara så himla svååårt? Jag blir så laaack. Orkar inte ens veta var i denna stad man ska få tag på rätt sladd. Men men. Den som lever får se. Som det heter.

Får nog trösta mig med några bitar av min marabou-krischoklad ikväll! //E

1 kommentar:

malin sa...

Hoppas att chokladen fungerar som tröst, marabou brukar ju faktiskt vara den bästa tröstaren i många lägen (: Jo på tal om min samhällskurs, jag har ju redan läst den en gång & har VG. Har även ganska lätt för ämnet så jag hoppas att det ska gå bra. Men nu har jag blivit ännu mer förkyld, eller sjukt skulle man nog faktiskt kunna säga så jag vet inte hur det ska gå. BLÄÄÄÄ!