2009-10-10

En teori och m&ms

Igår kväll, det vill säga sen natt/tidig morgon för er svenskar så funkade mitt internet helt utan problem och hoppade inte ur alls. Men nu, nästa morgon, så krånglar det igen. Så nu har jag en teori om att jag måste låta datorn stå och gå ett tag och låta internetet hoppa i och ur några gånger och SEN funkar det fint. Så nu tänker jag lämna datorn stående och sen prova att gå in igen. Ska på födelsedagskalas idag med T och F, till en liten kille som fyller ett. (Tror jag ska gå iallafall, har inte riktigt bestämt mig än..). Så för att nå mig på skype så får ni stanna uppe sent, ok? :) 

KRAM! //E

newyork o sheraton 094 newyork o sheraton 085 newyork o sheraton 086 newyork o sheraton 090 newyork o sheraton 091 newyork o sheraton 093
Vid Time Square ligger “The m&m store”. Den var smått otroligt. Jag köpte inget dock! :)

1 kommentar:

malin sa...

Men shieeet vad coolt! WOW! Jag vill dit, jag vill dit!